Thursday, July 26, 2012

PruBSN FirstLink (Belum siap)


PruBSN FirstLink

PruBSN FirstLink adalah satu pelan sumbangan berkala berkaitan-pelaburan yang memberi anda kebebasan untuk mengubahsuai pelan anda bagi memenuhi keperluan gaya hidup anda pada setiap peringkat kehidupan anda.

Inilah pelan yang menumpukan sepenuhnya pada Generasi Y atau Gen Y. Pelan ini juga meraikan pencapaian dalam kehidupan anda melalui ciri uniknya, Bonus AchieveFirst.

PruBSN FirstLink adalah sesuai jika anda berumur di antara 19 hingga 25 tahun. Dengan sumbangan minimum berjumlah RM100 sebulan, anda boleh memilih supaya pelan anda matang apabila anda mencapai umur 80 atau 100 tahun.

Sekiranya anda memohon PruBSN Link Series semasa umur anda di antara 19 hingga 25 tahun, anda akan secara otomatik mendapat manfaat-manfaat unik dari PruBSN FirstLink.

Anda akan menerima Bonus AchieveFirst sekali sahaja untuk salah satu peristiwa tersebut di atas. Semua peristiwa tersebut mestilah berlaku sebelum anda berumur 50 tahun.

Anda juga akan menerima Loyalti Bonus. Bayarlah caruman anda dengan cantik, anda pasti akan menerimanya. Pernahkan anda lihat lain-lain syarikat menghargai pelanggan mereka dengan Loyalti Bonus seperti di atas? Loyalti Bonus akan dimasukkan ke dalam akaun caruman anda.

Bagaimana saya boleh membuat tuntutan untuk Bonus AchieveFirst?
Dapat quotation anda hari ini. Pastikan ianya sesuai dengan budget jangka panjang anda.

No comments:

Post a Comment