Friday, July 27, 2012

NAK KELUARKAN SIMPANAN


NAK KELUARKAN SIMPANAN


Mesti rasa ramai pemegang polisi insurans @ sijil takaful tertanya – tanya bila masa yang sesuai untuk membuat pengeluaran?

Betul ker tak perlu tunggu tempoh matang untuk keluarkan simpanan?

Kena  interest tak kalau keluarkan simpanan? atau ejen cakap minimum pengeluaran adalah RM1000 dan kena maintain/tinggal baki RM500 lagi dalam akaun untuk polisi @ sijil takaful terus berjalan. Betul ker?

Ok saya nak share sikit dekat sini, MEMANG BETUL kalau ada ejen yang cakap macam tu dengan anda sekiranya anda ambik produk investment link. Jadi jangan risau untuk membuka akaun dengan insurans atau takaful cuma anda perlu tahu bagaimana caranya.

Jika ingin mengeluarkan wang simpanan/investment yang berasingan, anda boleh mengeluarkannya sebanyak mana jumlah baki yang anda ada sama macam simpanan anda di dalam ASB, Bank dan sebagainya.

Minta ejen anda isi cuma SEKEPING BORANG saja kemudian hantar kepada company insurans tersebut……dan……. dah selesai, …….. hanya TUNGGU CEK sampai ke rumah anda selepas itu.


Sila hubungi saya sekarang untuk mendapatkan khidmat nasihat percuma tetapi berguna dan bermanfaat untuk anda dan keluarga.

ABU BAKAR BIN MAMAT
013-5066360
019-2559961

2 comments:

  1. Assalam.. sy nk tnye sikit,,, betol ke after 5 years baru kite leh kuarkan duit simpanan kite yg kite bayar every month??

    ReplyDelete
  2. Kalau dah lebih 5 tahun macam mana nak keluarkan duit yang kita bayar setiap bulan?sebab masalah sekarang dah tak kerja boleh ke kita terus tutup ini insuran?

    ReplyDelete